HTML

A világ állása meg ilyesmi

Miről is szól... mindenféléről, ami éppen jön. Beszélgetés magammal, veled, aki olvasod, gondolatok, érzések, hát így...

Friss topikok

  • Alniyat: :) Szépek vagytok! :) Igazán látszik, hogy van gondos gazda és gazdasszony. És aki kreatívan és íz... (2011.12.23. 18:16) Teraszról, ősszel
  • Alniyat: :) Mi is használunk ilyet, csak nekünk venni kellett. Nagyon fini kaják készülnek vele. (2011.06.27. 08:23) Boronatárcsa
  • Alniyat: Áldott, Békés, nagyon Boldog karácsonyt kívánok Nektek! Pihenjetek, töltődjetek, játszatok,... sze... (2010.12.24. 14:39) Jön
  • Mimósa: @lipsum: :) Sejtem... Már felmerült bennem, hogy a kereskedelmi csatornákat kidobom a programcsoma... (2010.12.06. 19:43) Csakúgy
  • lipsum: @Bombadil Toma: Hát, lehet :). Még majd gyakorlom... (2010.07.30. 16:05) Őket érdemes... I.

Linkblog

Szulák

2010.06.18. 19:54 :: lipsum

Mármint a virág :). Estefelé estünk ma is haza (utolsó érettségis napom volt, el is fáradtam rendesen),  de még egy kevés kerti játék belefért vacsora előtt. Kíra virágot szedett nekem: egy apró szulák nevű igénytelen kis növényről tépett le egy tölcsérkét és adta a kezembe (amivel egyúttal bevallottam, hogy a kert messze nem gyommentes, khm, izé...). Az illatától - már nem is emlékeztem, hogy van neki, és milyen finom! - hirtelen visszaléptem az időben vagy 28 évet, talán akkor szedtem és szagolgattam utoljára ilyen virágot.

Le is ültem egy kicsit vele, mert nem mindennapi emlékeket hozott elő... Akkortájt még logikus volt, hogy ilyen tölcsérvirágot hordanak az erdei manók, ha nem akarják, hogy megsüsse a fejüket a nap, de a tücskök - bogarak is ilyenből itták a harmatot :). Akkoriban még egyszerűbb és gazdagabb volt a világ és benne én is. Most meg... milyen könnyen elmegyek már az ilyen kis csodái mellett. Nem kéne, hogy így legyen :(. Azt hiszem rá kell nevelnem magam, hogy gyakrabban lássam a pillanatot valahogy úgy mint gyerekként. Ha szulákkal talákozom, remélem emlékeztetni fog rá...

(Kép innen: ismeret.virtus.hu/)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nedinaa.blog.hu/api/trackback/id/tr632092306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása