HTML

A világ állása meg ilyesmi

Miről is szól... mindenféléről, ami éppen jön. Beszélgetés magammal, veled, aki olvasod, gondolatok, érzések, hát így...

Friss topikok

  • Alniyat: :) Szépek vagytok! :) Igazán látszik, hogy van gondos gazda és gazdasszony. És aki kreatívan és íz... (2011.12.23. 18:16) Teraszról, ősszel
  • Alniyat: :) Mi is használunk ilyet, csak nekünk venni kellett. Nagyon fini kaják készülnek vele. (2011.06.27. 08:23) Boronatárcsa
  • Alniyat: Áldott, Békés, nagyon Boldog karácsonyt kívánok Nektek! Pihenjetek, töltődjetek, játszatok,... sze... (2010.12.24. 14:39) Jön
  • Mimósa: @lipsum: :) Sejtem... Már felmerült bennem, hogy a kereskedelmi csatornákat kidobom a programcsoma... (2010.12.06. 19:43) Csakúgy
  • lipsum: @Bombadil Toma: Hát, lehet :). Még majd gyakorlom... (2010.07.30. 16:05) Őket érdemes... I.

Linkblog

Lassan...

2011.01.25. 07:27 :: lipsum

... kapok kedvet újra írni. Az elmúlt napokban heveny külvilágiszonyom támadt, még a leveleimet is csak ímmel - ámmal, tudjukle módon nézegettem. "Szerencsére" nem is kaptam semmi fontosat :). Talán az is közrejátszott ebben, hogy pár napra elment a hangom, csak valamiféle sípolós hörgéseket tudtam magamból kicsiholni. A tanítványok rendkívül jól szórakoztak a produkciómon, fene a bélüket :). No de egy befogott szájjal töltött hétvége megtette a hatását, és tegnap újult erővel tudtam hangot emelni. Érdekes, ha valaha elterveztem volna, mivel szeretném tölteni az életem, azt biztosan nem választom, hogy fél napot kiabálok másokkal :). (Persze nem is szoktam :)).

A külső csend melett belül is csendben voltam, olvasgattam, aludtam nagyokat. Hát, ilyen is kell... Van két születőfélben lévő tervem, azokkal is haladtam a héten, szöszmötölős munka mindkettő. Az egyik egy fotóalbum összeállítása az elmúlt évekről, mert igazából egyáltalán nincsenek "kézzelfogható" fényképeink. Még karácsonyra kaptunk tesvéremtől egy albumot, szegények bejárták érte a fél várost. Fura ez: csak én szeretnék olyan albumot, amibe ragasztani lehet a képeket és nem bedugdosni? Tudniillik ez az apró kitétel majdnem dugába döntötte az egész tervet. De mit tegyek, ha egyszer nem egyforma méretűek a képeink? A legtöbb ugyan 9x13-as, de ott vannak az oviban készült képek, azok pl. nagyobbak.  És szeretnék dátumot is írni hozzájuk, meg egyáltalán, olyan régivágású módon elrendezgetni az egészet. Szóval végül egy esküvői albumot kaptunk, csak olyan volt hagyományos és csak egy helyen. Na puff :). De szerencsére ízléses és nem túlzásba vitten esküvős. Szóval csak lesz belőle valami...

A másik terv is ilyesmi: megkísértett egy szép mágnessel záródó napló az új papírboltban és nem tudtam ellenállni :). Igazából nem naplót szeretnék írni - ahhoz ez a blogforma sokkal jobban fekszik nekem - hanem egy helyre összeszedni azokat a verseket, haikukat, ilyesmiket, amiket az elmúlt tizenegykét év alatt irkáltam és elég jók ahhoz, hogy ne kerüljenek a felejtős részlegbe. Na ilyen nincs sok :)). Kellemes kikapcsolódásnak ígérkezik ez is...

Szólj hozzá!

Címkék: csakúgy

A bejegyzés trackback címe:

https://nedinaa.blog.hu/api/trackback/id/tr232611531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása