HTML

A világ állása meg ilyesmi

Miről is szól... mindenféléről, ami éppen jön. Beszélgetés magammal, veled, aki olvasod, gondolatok, érzések, hát így...

Friss topikok

  • Alniyat: :) Szépek vagytok! :) Igazán látszik, hogy van gondos gazda és gazdasszony. És aki kreatívan és íz... (2011.12.23. 18:16) Teraszról, ősszel
  • Alniyat: :) Mi is használunk ilyet, csak nekünk venni kellett. Nagyon fini kaják készülnek vele. (2011.06.27. 08:23) Boronatárcsa
  • Alniyat: Áldott, Békés, nagyon Boldog karácsonyt kívánok Nektek! Pihenjetek, töltődjetek, játszatok,... sze... (2010.12.24. 14:39) Jön
  • Mimósa: @lipsum: :) Sejtem... Már felmerült bennem, hogy a kereskedelmi csatornákat kidobom a programcsoma... (2010.12.06. 19:43) Csakúgy
  • lipsum: @Bombadil Toma: Hát, lehet :). Még majd gyakorlom... (2010.07.30. 16:05) Őket érdemes... I.

Linkblog

Nem jó

2010.05.22. 22:33 :: lipsum

Ez a mai nem volt egy jó nap. Pedig minden adott volt, hogy az legyen, napsütéses szombaton az embernek nem szabadna rosszkedvűnek lennie, de nekem mégis sikerült valahogy :(. Egész nap tettem - vettem, mint egy megszállott: mosás (két adag, hála légyen, hogy végre tisztességesen meg tudtak száradni a ruhák a napon - már rosszul voltam a rengeteg penészedésnek induló nyirkos holmitól), mosogatás, főzés, takarítás, gyerekrevigyázás, szóval olyan átlagos szombati teendőket hajtottam estig, több-kevesebb sikerrel. És mindeközben végig bujkált bennem valami békétlen szomorúság, amolyan semmi ágán érzés... Ilyenkor (sajnos nem ritka az ehhez hasonló napom) még bosszantóbb, ha valami nem úgy sikerül, mint szeretném, ha a lányom dacoskodik (gyakorlatilag mást sem tesz :)), ha a dolgok nem úgy mennek, mint kéne.

Ugh, hát igen. Ennyi idősen már nagyobb sikereket is elérhettem volna az önmagammal való kiegyezésben és a körülményfüggetlen lelki béke megtalálásában, de úgy tűnik nehézfejű tanítványa vagyok a  sorsnak :). Ülj le, egyes, mondhatná a mai teljesítményemre, teljes joggal. No sebaj, holnap is lesz nap... Addig is jó éjt, szép álmokat mindenkinek :)!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nedinaa.blog.hu/api/trackback/id/tr102024014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása