HTML

A világ állása meg ilyesmi

Miről is szól... mindenféléről, ami éppen jön. Beszélgetés magammal, veled, aki olvasod, gondolatok, érzések, hát így...

Friss topikok

  • Alniyat: :) Szépek vagytok! :) Igazán látszik, hogy van gondos gazda és gazdasszony. És aki kreatívan és íz... (2011.12.23. 18:16) Teraszról, ősszel
  • Alniyat: :) Mi is használunk ilyet, csak nekünk venni kellett. Nagyon fini kaják készülnek vele. (2011.06.27. 08:23) Boronatárcsa
  • Alniyat: Áldott, Békés, nagyon Boldog karácsonyt kívánok Nektek! Pihenjetek, töltődjetek, játszatok,... sze... (2010.12.24. 14:39) Jön
  • Mimósa: @lipsum: :) Sejtem... Már felmerült bennem, hogy a kereskedelmi csatornákat kidobom a programcsoma... (2010.12.06. 19:43) Csakúgy
  • lipsum: @Bombadil Toma: Hát, lehet :). Még majd gyakorlom... (2010.07.30. 16:05) Őket érdemes... I.

Linkblog

Ma valahogy...

2010.09.11. 18:44 :: lipsum

...semmi nem sikerül. Igazából már napok óta... Újabb továbbképzésen voltam három napig, jó is volt - mert már nagyrészt tudtam azt a számitógépes mindenfélét amit tanítottak, ezért aztán jókat neteztem meg olvasgattam - meg rossz is. Szomorúság bujkált bennem szinte a legelejétől és nem szabadulok tőle azóta sem... Ma egyedül óvatoskodtam be a városba - kb 15 év nemvezetés után pár napja próbálok visszaszokni a kormány mögé, képzelhetitek... Ezügyben amúgy is törékeny önbizalmamnak (meg a kocsi jobb tükrének) adott egy pofont az egyik túlságosan kilógó terelésjelző, a tükör kiugrik, összerepedezik... csodás. Ezt a nyomorult várost is egyfolytában túrják, én meg sajnos egy béna bal.asz voltam. Mint nagyjából szokásosan mindenben, ami fontos lenne. Nagyon bánt ... Igaz állítólag több is veszett Mohácsnál, meg azt mondja a szervízesbácsi, hogy nem is lesz túl drága a javítás: a műanyag rész és a motor nem sérült, csak a tükör huppant ki belőle. Na de akkor is ... Azt hiszem mára abba is hagyom, végül is csak helyzetjelenteni akartam. Nos, ez a helyzet. További szép hétvégét...

Szólj hozzá!

Címkék: csakúgy

A bejegyzés trackback címe:

https://nedinaa.blog.hu/api/trackback/id/tr22288889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása