HTML

A világ állása meg ilyesmi

Miről is szól... mindenféléről, ami éppen jön. Beszélgetés magammal, veled, aki olvasod, gondolatok, érzések, hát így...

Friss topikok

  • Alniyat: :) Szépek vagytok! :) Igazán látszik, hogy van gondos gazda és gazdasszony. És aki kreatívan és íz... (2011.12.23. 18:16) Teraszról, ősszel
  • Alniyat: :) Mi is használunk ilyet, csak nekünk venni kellett. Nagyon fini kaják készülnek vele. (2011.06.27. 08:23) Boronatárcsa
  • Alniyat: Áldott, Békés, nagyon Boldog karácsonyt kívánok Nektek! Pihenjetek, töltődjetek, játszatok,... sze... (2010.12.24. 14:39) Jön
  • Mimósa: @lipsum: :) Sejtem... Már felmerült bennem, hogy a kereskedelmi csatornákat kidobom a programcsoma... (2010.12.06. 19:43) Csakúgy
  • lipsum: @Bombadil Toma: Hát, lehet :). Még majd gyakorlom... (2010.07.30. 16:05) Őket érdemes... I.

Linkblog

Álomház

2010.09.07. 22:00 :: lipsum

Múlt szerda óta ténylegesen beindult az élet, már most sokallom a tenni - intézni - megoldanivalókat, de hát úgy kell nekem. A blogolás egyszerűen nem fért rá a listára (most is éppen statisztikakönyvet kéne olvasgatnom, de ott egye meg a fene :)). Pedig valamelyik reggel úgy ébredtem, hogy ezt, ezt aztán mindenképpen meg kell írnom... Furát, visszatérőt álmodtam, olyat, ami sok éve kísért már. Van pár ilyen álmom és álomhelyszínem, például a nagyapám portája Zemplénagárdon, vagy az általános iskolám épülete, de ez más... Nem tudom, valós helyre térek-e ilyenkor vissza, csak már nem emlékszem, mikor és hol láttam, vagy valami reinkarnációs emlék lehet, esetleg a tudatalattim üzen: egy házban és körülötte járok, elég nagy és romos, hiányoznak itt - ott a falai, a teteje, óriási lyukak vannak a padlón. Őszi erdőben áll, fából - kőből épült, ahogy bejárom a helyiségeket, lehullott levelekre lépek és a napfény mindenütt bebújik a falak hiányain. Sajátos hangulata van és sajátos érzéseket ébreszt: nagyon szeretném megmenteni, újjáépíteni, beköltözni, az enyémnek tudni... Nem tudom igazán érzékeltetni milyen, egyszerre gyönyörű és szomorú hely, mint egy elhagyott, de magányában is virágzó, elvadult kert. Sajnos egy kezemen meg tudnám számolni, hányszor jártam itt az elmúlt 20 évben, ritka és éppen ezért becses pont az álmaimban. Néha kicsit más, de lényegileg mindig ugyanolyan. Sokért nem adnám, ha tudnám, miért, hol és hogyan ivódott belém ennyire ez a hely :).

Ha már meg ilyen nagy őszinteségi rohamom van - úgy tűnik legalábbis - azt is be kell valljam, hogy volt egy kisebb "alkotói válságom" (jaja, nem is vagyok nagyképű :)) is az elmúlt napokban. Amikor elkezdtem a blogolást, tudtam, hogy igazából a kutya sem fogja olvasni, ezért aztán az elkeseredést megelőzendő le is tisztáztam magammal, hogy ne várjak tömegeket, kommenthegyeket, stb. Mert hát nem is azért írok elsősorban - a cél a megőrzésre méltó pillanataim rögzítése... Mégis, azért meg-megnézegettem az  oldalletöltési statisztikáimat, és jól esett, ha néha láttam, hogy rámnézett valaki. Sőt, konkrétan két barátomról is tudom, hogy olykor látogat, mert mindketten jelezték. Ez is több, mint amit elképzeltem az induláskor... Ugyanakkor vannak napok, amikor elfog a "pusztába kiabálok"-érzés, és ezt nehéz leküzdenem. Néha nagyon hiányzik a visszajelzés...

No jó, panasznap befejezve, jöhet a statisztika. Altatónak éppen meg fog felelni :). Jó éjt, szép álmokat mindenkinek!

Szólj hozzá!

Címkék: csakúgy

A bejegyzés trackback címe:

https://nedinaa.blog.hu/api/trackback/id/tr102278815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása