HTML

A világ állása meg ilyesmi

Miről is szól... mindenféléről, ami éppen jön. Beszélgetés magammal, veled, aki olvasod, gondolatok, érzések, hát így...

Friss topikok

  • Alniyat: :) Szépek vagytok! :) Igazán látszik, hogy van gondos gazda és gazdasszony. És aki kreatívan és íz... (2011.12.23. 18:16) Teraszról, ősszel
  • Alniyat: :) Mi is használunk ilyet, csak nekünk venni kellett. Nagyon fini kaják készülnek vele. (2011.06.27. 08:23) Boronatárcsa
  • Alniyat: Áldott, Békés, nagyon Boldog karácsonyt kívánok Nektek! Pihenjetek, töltődjetek, játszatok,... sze... (2010.12.24. 14:39) Jön
  • Mimósa: @lipsum: :) Sejtem... Már felmerült bennem, hogy a kereskedelmi csatornákat kidobom a programcsoma... (2010.12.06. 19:43) Csakúgy
  • lipsum: @Bombadil Toma: Hát, lehet :). Még majd gyakorlom... (2010.07.30. 16:05) Őket érdemes... I.

Linkblog

Farakás

2010.08.20. 20:42 :: lipsum

Gyalázatosan elhanyagoltam mostanság a blogot, de igen sok dolgom volt az elmúlt estéken. Meglepetésszerűen ismét továbbképződtem egy kicsit: három este lenyomtam  egy újabb 30 órás tanfolyam követelményeit, és azután már élni sem volt kedvem, nemhogy írni :(. Mindenesetre visszatértem... Az elmúlt napokban nem történt túl sok minden a fent említetten kívül, egyszer voltam biciklizni egy negyedórácskát a múltkor felfedezett úton, nagyon élveztem. Másabb arcát mutatta a táj, dél volt és igazi augusztusi meleg. Szabályosan zsongott az út menti rétes terület, annyi bogár zönögött-zúgott, az égen bárányfelhők, hát, mi is kellhet még:).

Azért érződik már, hogy a nyár a végét járja... Hűvösebbek a reggelek, más a fény napközben, mások a színek. Belül is  érzem, kezdek pszichésen is ráállni, hogy lassan itt az ősz és az iskola... Nem mondom, hogy túl sokat sikerült pihenni az elmúlt hetekben, de a mérleg mindenképpen pozitív, jó sok olyan dolgot sikerült elvégeznünk, ami szinte a felismerhetetlenségig megváltozatta az udvar és a ház környékének képét. Volt kerítésfestés, járdabetonozás, garázsszigetelés, földhordás, füvesítés, homokozó és kutyaólépítés, kútfúrás, szinte minden napra  jutott valami. Ma meg fát rakodtam halomba a pincében kialakított fatároló helyiségben. Összességében kb 4 - 5 köbméternyi lehetett, érzem is a derekam :). Amolyan igazi, nekidurálós fizikai munka volt, de közben ritka kellemesen éreztem magam, valahogy úgy, mint József Attila anno. Nekem is bársonyon futottak perceim :). Jó érzés volt látni az eredményt is, takaros nagy rakás lett. Télen kevés dolgot szeretek jobban, mint a kandallótüzet figyelni, megnyugtató a tudat, hogy ekkora halom fa várja a sorát odalenn... Nigella, a tévés szakácsnő mondta egyszer, hogy ha rossz a kedve, mindig bemegy a kamrájába: a sok ennivaló és szűkebb időkre eltett finomságok látványától mindjárt biztonságban érzi magát. Hát, valahogy én is így vagyok ezzel... a borongós őszi és a csípős téli napokra gondolva mindjárt jobban érzem magam, ha a farakásomra nézek :).

A képet innen vettem.

Szólj hozzá!

Címkék: csakúgy

A bejegyzés trackback címe:

https://nedinaa.blog.hu/api/trackback/id/tr682235859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása