HTML

A világ állása meg ilyesmi

Miről is szól... mindenféléről, ami éppen jön. Beszélgetés magammal, veled, aki olvasod, gondolatok, érzések, hát így...

Friss topikok

  • Alniyat: :) Szépek vagytok! :) Igazán látszik, hogy van gondos gazda és gazdasszony. És aki kreatívan és íz... (2011.12.23. 18:16) Teraszról, ősszel
  • Alniyat: :) Mi is használunk ilyet, csak nekünk venni kellett. Nagyon fini kaják készülnek vele. (2011.06.27. 08:23) Boronatárcsa
  • Alniyat: Áldott, Békés, nagyon Boldog karácsonyt kívánok Nektek! Pihenjetek, töltődjetek, játszatok,... sze... (2010.12.24. 14:39) Jön
  • Mimósa: @lipsum: :) Sejtem... Már felmerült bennem, hogy a kereskedelmi csatornákat kidobom a programcsoma... (2010.12.06. 19:43) Csakúgy
  • lipsum: @Bombadil Toma: Hát, lehet :). Még majd gyakorlom... (2010.07.30. 16:05) Őket érdemes... I.

Linkblog

Lazítani

2010.07.16. 21:30 :: lipsum

Az elmúlt napokban nem történt igazából semmi. Sokat dolgoztunk a kertben, kutyaház épült, az udvart, kertet csinosítjuk, ilyesmi. Igen meleg van :). Közben kétszer is bevillant egy - egy aprósággal kapcsolatban, hogy: na, ezt meg kellene írni, azután valahogy nem volt kedvem rá, és külön - külön egyik sem érdemelt egy saját posztot. Talán együtt még kiadnak valami értelmeset...

Sok év után volt egy olyan délutánom (pontosabban kb. egy órám :) ), amikor kivételesen mindennel kész voltam otthon, és ráadásul egyedül voltam - azt tehettem, ami csak tetszett. Érdekes élmény volt figyelni magam, mennyire elszoktam ettől: kerestem a tennivalókat, kerestem az elfoglaltságot, bármit. Arra vagyok beállítva, hogy folyamatosan ugrásra  készen legyek :(. Végül leültem olvasni egy kicsit. Muszáj lenne megtanulni lazítani... pontosabban felidézni, hogy valaha tudtam a pillanatban élni. Az egész persze nem tartott sokáig: jött a telefon nagymamától, hogy hív a gyerek...

A másik megírandó ekkor történt: mire átértem, meggondolta magát a lányom és már nem akart hazajönni (kb. 3 perc a táv biciklivel). Vihar készülődött, szinte sistergett a levegő az elektromosságtól, és ahogy hazafelé kerekeztem, engedtem a kísértésnek és nem gurultam be  a kapun. Helyette elindultam a határnak, tekertem mint a bolond. A bennem zakatoló feszült mókuskerékre szépen rímelt az időjárás, igyekeztem hát jól kifáradni... Szép út volt, autók alig járnak arra, sok a fa, a virág, tágas az ég. Valami olyasmi volt a látvány, mint a fenti képen, nagyszerű és felvillanyozó. Élveztem a dolgot, bár közben úgy éreztem magam, mint aki tilosban jár... és itt vissza is tért az eredeti probléma: lazítani tudni kell :).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nedinaa.blog.hu/api/trackback/id/tr682155559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása